Ta nästa steg i er relationsbyggande försäljning
Komplett plattform för sälj till konsument
SalesByte ger er som använder e-handel, butik eller offerter bästa möjligheten att värna om dialogen med era kunder, oavsett om de precis kontaktat er, funderar på att köpa eller redan har köpt
– Automatisk uppföljning, lead, kundservice, offerter med e-signering eller varukorgar med checkout.
Komplett plattform för sälj till konsument
Ta nästa steg i er relationsbyggande försäljning!
SalesByte ger er som använder e-handel, butik eller offerter den bästa möjligheten att värna om dialogen med era kunder, oavsett om de precis kontaktat er, funderar på att köpa eller redan har köpt – Allt ni behöver. Automatisk uppföljning, lead, kundservice, offerter med e-signering eller varukorgar med checkout.
Ta nästa steg i er relationsbyggande försäljning
Komplett plattform för sälj till konsument
SalesByte ger er som säljer med e-handel, butik eller offerter den bästa möjligheten att värna om dialogen med era kunder. Oavsett om de precis kontaktat er, funderar på att köpa eller redan har köpt – Allt ni behöver. Automatisk uppföljning, lead, kundservice, offerter med e-signering eller varukorgar med checkout.
Låt statistiken tala för sig själv
Gör som våra kunder och satsa även ni på personliga kundrelationer i kombination med effektiva AI-processer.
Via SalesByte kommer 98% av era kunder ta del av det ni vill förmedla.
Att göra ert erbjudande lättillgängligt och enkelt med SalesByte gör att er kund blir mer aktiv.
100% enkelhet för både er och er kund genom hela kundresan.
Låt statistiken tala för sig själv
Gör som våra kunder och satsa även ni på personliga kundrelationer i kombination med effektiva AI-processer.
Via SalesByte kommer 98% av era kunder ta del av det ni vill förmedla.
Att göra ert erbjudande lättillgängligt och enkelt med SalesByte gör att er kund blir mer intresserad.
100% enkelhet för både er och er kund genom hela kundresan.
Alla brancher skiljer sig åt och för att ta reda på hur SalesByte fungerar bäst för ditt bolag hittar du några mer specifika exampel nedan.
Vem är du?
Alla brancher skiljer sig åt & för att ta reda på hur SalesByte fungerar bäst för dig hittar du några mer specifika exampel nedan.
E-handel
Klicka nedan för att uppleva SalesByte från en E-handelskunds perspektiv.
Exempelvis: Vitvaror, cyklar, soffor, barnvagnar med mera.
Sällanköp
Klicka nedan för att uppleva SalesByte från en sällanköpskunds perspektiv.
Exempelvis: Solceller, bygg, städ, larm med mera.
B2B
Klicka nedan för att uppleva SalesByte från en B2B-kunds perspektiv.
Exempelvis: Kontorshotell, konsulter, tjänster med mera.
Låt statistiken tala för sig själv
Gör som våra kunder och satsa även ni på personliga kundrelationer i kombination med effektiva AI-processer.
Via SalesByte kommer 98% av era kunder ta del av det ni vill förmedla.
Att göra ert erbjudande lättillgängligt och enkelt med SalesByte gör att er kund blir mer intresserad.
100% enkelhet för både er och er kund genom hela kundresan.
Case
Vi är stolta över att det via SalesByte hanteras tiotusentals kundupplevelser varje år. Systemet agerar som ”Mina sidor”, E-signering, varukorg, CRM mm. Allt förpackat i ett enkelt gränssnitt! Våra kunder guidar med hjälp av smart automation sina konsumenter fram till köp.
Case
Vi är stolta över att det via SalesByte hanteras tiotusentals kundupplevelser varje år. Systemet agerar som ”Mina sidor”, e-signering, varukorg, CRM mm. Allt förpackat i ett enkelt gränssnitt! Våra kunder guidar med hjälp av smart automation sina konsumenter fram till köp.
Solcellen.nu
Kategori: Sällanköp
För bolag som Solcellen kan en kundresa vara i upp till flera veckor eller till och med år, beroende på säsong, konjunktur och så vidare. SalesByte agerar digitalt bord eller som ”Mina Sidor” hela vägen från lead till genomförd installation oavsett tidshorisont. Slutkonsumenten får allt samlat på ett och samma ställe.
Vitvaruexperten.se
Kategori: E-handel
Vitvaruexperten är ett bra exempel på e-handlare som verkligen tror på kundservice och värdet av att guida sina kunder som är i behov av produktrådgivning. När kundtjänst genomfört sin dialog med konsumenten får denne en trevlig uppföljning via mail eller SMS innehållande en eller flera varukorgar, som representerar behovet som diskuterats. Automationen tar vid och får slutkonsumenten till köpbeslut och ordern läggs.